wtorek, 8 marca 2016

OPINIE O SKLEPACH #1 - COCOLITA.PL

Hej!
Czas stworzyć nową serię postów. Jako, iż preferuję zakupy internetowe, postanowiłam, iż przybliżę Wam kilka stron. Śmiało mogę Wam zdradzić, że poznacie kilka naprawdę fajnych sklepów, jak i takich, których nie poleciłabym nikomu.

Na pierwszy ogień poszedł sklep COCOLITA.

 Cocolita.pl to drogeria internetowa oferująca markowe, oryginalne kosmetyki oraz akcesoria do makijażu. Na stronie można zakupić produkty znanych marek, takich jak: Revlon, Loreal, MUA, theBalm, MUR, Catrice i wiele innych firm, w bardzo atrakcyjnych cenach. 

Screenshot ze strony cocolita.pl



Jak widać na załączonym obrazku strona jest bardzo prosta w obsłudze. Menu mamy podzielone na: KATEGORIE, PROMOCJE, NOWOŚCI, PRODUCENCI. Dzięki takiemu podziałowi mamy możliwość w łatwy sposób znaleźć produkty, które nas interesują (np./ chcę zobaczyć jakie podkłady oferuje sklep / KATEGORIE ---> TWARZ ----> Na "okienku" kategoria wybieram - PODKŁADY)
Wybierając dany produkt możemy zapoznać się z informacją o nim,a także poznać opinie innych użytkowniczek strony.

FORMY PŁATNOŚCI/ DOSTAWA

Screenshot ze strony cocolita.pl

Nie da się ukryć, że ceny nie są wygórowane. Osobiście wybrałam przesyłkę ekonomiczną, co było błędem, gdyż jestem bardzo niecierpliwa, oczekując na moje zamówienie. Jednakże nie mogę narzekać, czas dostawa takim sposobem trwa od 2 do 5dni roboczych. W moim przypadku trwało to 4 dni robocze (łącznie z dniem nadania), w trakcie trafił mi się weekend, także trwało to w rzeczywistości 6 dni. ;)

WIADOMOŚCI INFORMUJĄCE

Sklep wysyła wiadomość przez e-mail na każdym etapie realizacji. Swoje zamówienie złożyłam po południu pierwszego dnia marca. Na moją skrzynkę pocztową dostałam informacje o potwierdzeniu zakupów, informacji o nim, przyjęciu do realizacji, a także nadaniu (drugiego dnia marca).

RABATY/PROMOCJE

Zapisując się do Newslettera otrzymujemy 5% rabatu na nieprzecenione produkty.
**Czasem zdarzają się promocje takie, jak -10% z okazji walentynek, -13% okazji piątku trzynastego, czy też tak jak dziś -10% z okazji Dnia Kobiet. **

ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI

W średniej wielkości kopercie, znalazłam produkty solidnie owinięte w folię bąbelkową, które zostały zaklejone taśmą z nawą firmy. Sądzę, że przy takim sposobie pakowania towaru, nie powinno nic się stać w trakcie dostawy. W kopercie znalazłam również cukierki, ulotki informacyjne, a także kod rabatowy do ANSWEAR.

CO ZAMÓWIŁAM 

Na mojej skromnej liście zakupów z tej strony znalazły się:
- Baza Semilac
- Top Semilac
- Podkład Makeup Revolution The One Foundation Podkład Shade 1, który mam zamiar użyć do rozjaśnienia kilku podkładów.







Kochani, z czystym sercem mogę polecić Wam zakupy w Cocolita.pl. :)
Wpis nie jest sponsorowany.

Kochani, stworzyłam własną stronę na facebooku, dla łatwiejszego komunikowania się z Wami. 

Maddie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za każdy komentarz. To właśnie Wy mobilizujecie mnie do dalszej pracy.
Mam ogromną nadzieję, że powrócisz tu z przyjemnością.